Een persoonlijk merk creëren, ook wel een personal brand. Oh zo belangrijk en oh zo waardevol. Vanuit mijn expertise mocht ik Vivianne Miedema helpen om de volgende stappen te zetten in het creëren van een eigen identiteit. Vivianne is ontzettend populair en timmert door haar opvallende prestaties hard aan de weg. Qua statistieken steekt ze kop en schouders boven de rest uit. In april 2019 werd ze met het vrouwenelftal van Arsenal kampioen van Engeland. Ook bekroonde ze zich tot topscoorster van de competitie en werd ze verkozen tot speelster van het jaar in de FA Women's Super League. Op het WK werd ze - door twee goals te scoren tegen Kameroen - all time topscoorster van de Oranje Leeuwinnen, het Nederlandse dameselftal. Geboren in 1996 en dus nog in de bloei van haar carrière. Vivianne Miedema is een rolmodel voor veel kinderen. Voor kleine meiden met een voetbaldroom. Dit is ze niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten. Onder meer de voetbalclinics en boeken die ze uitbrengt. Vivianne is een wereldmerk, met een eigen karakter. En om dit te laden, werkte ik samen met FlowSports en Vivianne Miedema samen aan haar positionering. We presenteren Vivianne als merk. Door de ontwikkeling van haar eigen stijl zal de populariteit en herkenbaar rondom alles wat ze doet toenemen. En daarbij mocht ik helpen.
Eefje Janus (FlowSports) over de samenwerking: "Dirk is een gedreven ondernemer die de sport kent én begrijpt. Dat werkt prettig; hij komt met passende oplossingen. Daarnaast is hij bereid een extra stap te zetten voor het beste resultaat. Net als een topsporter."